Termeni și condiții

Bine ați venit pe site-ul www.sanitex-floors.ro!

Acest site este proprietatea firmei SC SANITEX HYGIENE SRL, având sediul social în București, Bvd Marasesti, nr 20, ap 1,sector 4, cu datele de identificare CUI RO 17900546 și J40/14704/2005.

Utilizarea de către dvs. a site-ului www.sanitex-floors.ro este supusă Termenilor și Condițiilor cuprinse în acest document, precum și politicii de confidențialitate.

DATELE DE CONTACT la care vă puteți adresa pentru orice sesizare: office@sanitex-floors.ro

1. Acceptarea termenilor

Prin accesarea site-ului sau utilizarea serviciilor, sunteți de acord să acceptați și să respectați Termenii și Condițiile impuse de site. Vă rugăm să nu utilizați serviciile site-ului, dacă nu citiți și nu acceptați Termenii și Condițiile.

Nu puteți utiliza serviciile site-ului, dacă nu ați împlinit vârsta de 18 ani.

Administratorul site-ului își alocă dreptul ca să poată modifica în orice moment Termenii și Condițiile, fără notificare prealabilă. Continuând să utilizați serviciile site-ului, sunteți de acord că Termenii și Condițiile modificate se vor aplica de la sine.

Prin acceptarea Termenilor și Condițiilor, utilizatorii site-ului sunt de acord să primească mesaje de informare, de orice fel, pe adresele de email pe care s-au înregistrat.

www.sanitex-floors.ro, poate oferi și alte servicii, care sunt reglementate de diferite Condiții de utilizare.

Utilizatorul va avea acces permanent la Termenii și Condițiile pentru utilizare a site-ului pentru a le putea consulta în orice moment.

SANITEX HYGIENE SRL garantează utilizatorului acces la efectuarea de comenzi și informare pe site-ul sanitex-floors.ro.

Utilizatorul nu are dreptul de a descărca sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/ revinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră.

2. Prelucrarea datelor cu caracter personal colectate prin intermediul site-ului

SCOPURILE ȘI TEMEIUL JURIDIC în care sunt prelucrate datele cu caracter personal este de vânzare a  produsului afișat pe site. Temeiul juridic este art. 6 al. b) din GDPR.

DESTINATARII SAU CATEGORIILE DE DESTINATARI ai datelor cu caracter personal sunt: procesatorii de plăți, firmele de curierat și serviciile de contabilitate.

PERIOADA PENTRU CARE VOR FI STOCATE DATELE CU CARACTER PERSONAL SAU CRITERIILE UTILIZATE PENTRU A STABILI ACEASTĂ PERIOADĂ este de  3 ani.

Compania noastră NU utilizează procese decizionale automatizate incluzând crearea de profiluri,  precum și, cel puțin în cazurile respective, informații pertinente privind logica utilizată și privind importanța și consecințele preconizate ale unei astfel de prelucrări pentru persoana vizată.

3. Produsele și serviciile oferite pe site-ul www.sanitex-floors.ro

În acest moment pe site-ul www.sanitex-floors.ro, se comercializează covorașe profesionale (de interior/ exterior, covorașe cu logo, covorașe industriale).

Prețurile produselor nu includ costurile de livrare.

4. Modalități de plată

  • Plata cu numerar – se face in lei, integral, la livrare. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice sau prin email a comenzii. In cazul livrarii produselor de catre curier, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea.
  • Ordin de plata – Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de SANITEX HYGIENE SRL, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari. Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii, in contul societatii in baza proformei emise.

Preturile prezentate pe site nu includ TVA si nu includ cheltuielile de livrare, in afara cazului in care se specifica in mod expres pe site acest lucru. Pretul de vanzare tiparit pe factura va fi cel stabilit de consultantul de vanzari in momentul confirmarii comenzii ca fiind comanda ferma sau va fi cel publicat pe site la momentul efectuarii comenzii.

Plata produselor comandate se poate efectua in avans (partial sau integral).

Pentru achizitionarea produselor ce se aduc pe baza de comanda se solicita achitarea unui avans de minimum 50% din valoarea produsului.

Plata avansului se poate realiza prin:

  • numerar (ramburs);
  • virament bancar (ordin de plata);
  • plata cu cardul.

In cazul in care se va achita un avans partial, restul de plata se va achita prin urmatoarele modalitati:

1. Inaintea incarcarii marfii la curierat pentru transmiterea ei catre client (daca se doreste primirea marfii prin curierat si achitarea restului de plata sa se efectueze prin virment bancar).

2. In momentul livrarii prin curierat, direct catre curier, inaintea receptiei marfii de la curier.

SC Sanitex Hygiene SRL isi rezerva dreptul ca in anumite cazuri sa solicite plata produselor in avans. Dovada platilor trebuie trimisa catre SC Sanitex Hygiene SRL la adresa de email office@sanitex-floors.ro .

Livrarea (in afara de cazul in care restul de plata se va achita prin ramburs) va fi efectuata numai dupa intrarea banilor in contul SC Sanitex Hygiene SRL. Produsele comandate trebuie achitate integral, in caz contrar livrarea nu va fi realizata.

Preturile sunt exprimate in Euro si vor fi calculate la curs BNR din ziua facturarii!

5. Condiții pentru cumpărător

  • Să ceară vânzătorului mai multe informații referitoare la marfa pe care dorește sa o achiziționeze. Cererea de informații se face la adresa de email: office@sanitex-floors.ro
  • Să nu lanseze o cerere de cumpărare dacă nu dorește marfa.
  • Dacă cumpărătorul renunță la comanda plasată, acesta trebuie să trimită o notificare către office@sanitex-floors.ro.
  • Dacă cumpărătorul nu este la prima tranzacție pe care o anulează, atunci administratorul platformei www.sanitex-floors.ro, își rezervă dreptul de a restricționa accesul cumpărătorilor care au avut tranzacții nefinalizate în trecut.

6. Livrarea și returul produselor

Livrarea produselor:

1. Livrarea se realizeaza la adresa de livrare definita de catre CLIENT in formularul de comanda sau telefonic

2. Prin curierat, in termen de 2-3 zile lucratoare de la sosirea marfii in depozitul Vanzatorului si daca s-a efectuat plata conform conditiilor de mai sus.

3. Livrarea se face in functie de localitatea livrarii, in functie de greutatea si dimensiune, cu una din urmatoarele firme de curierat cu, care avem contract: Fan Curier.

4. Costul transportului este de 21.01 RON fara TVA pentru comenzile sub valoarea de 500 RON fara TVA, iar pentru comenzile peste 500 RON fara TVA transportul este gratuit.

5. Acolo unde se specifica faptul ca produsele sunt in stoc, termenul de livrare este de maximum 2-3 zile lucratoare de la data achitarii marfii (in afara de cazul in care se solicita achitare prin ramburs).

6. Vanzatorul, în cazul în care nu poate executa valoarea marfii motivat de faptul ca produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumparatorul despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre Cumparator pentru produsul sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 10 de zile calendaristice.

7. In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de catre banca emitenta a cardului sau a tranzactiei, a invalidarii tranzactiei de catre procesatorul de carduri, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a denunta unilateral contractul, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a Contractului.

8. In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va veni inca o data dupa ce va restabili contactul cu clientul; in cazul in care acesta nu poate fi contactat, comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate. SC Sanitex Hygiene SRL isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii.

* Pentru comenzile cu o greutate mai mare de 50 kg costul transportului va fi de 1.0 lei fara TVA/kg, cost calculat pentru fiecare kg suplimentar peste 50 kg din comanda. 

RETURUL PRODUSELOR

Consumatorii, persoane fizice au dreptul de a returna produsele comandate in termen de 30 de zile calendaristice de la livrare conform O.G. nr. 9/2016. Zilele sunt calculate de la data la care produsele au fost receptionate de catre client.

Acestea se pot returna, in ambalajul original daca este posibil si obligatoriu in aceeasi stare in care au fost receptionate, adica produs nou fara urme de utilizare si folosire.

Pentru produsele cumparate care indeplinesc conditiile de retur, in functie de optiunea dvs., puteti alege un alt produs. In cazul inlocuirii produsului cu un altul de o valoare mai mare, veti plati diferenta; daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. SC Sanitex Hygiene SRL va inapoia suma in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului din partea Clientului.

Clientul suporta cheltuielile de returnare a produselor prin plata directa la curier sau la solicitarea expresa a acestuia din urma, prin retinerea din contravaloarea ce trebuie returnata.

Nu se accepta retururi ale produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. si care nu au fost consemnate in momentul receptiei produselor, in Procesul Verbal de receptie intocmit de Curier sau rambursarea sumei platite pentru produsul stornat.

Exceptii aferente de returnare a produselor, deci nu se pot returna urmatoarele produse comercializate de catre firma Sanitex Hygiene:
– Covorase personalizate cu logo;
– Covorase care vin la comanda pe dimensiunile si specificatiile alese de catre cumparator;


NOTA: In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

Anularea tranzactiei si rambursarea 

Anularea unei tranzactii online si rambursarea sumei platite cu cardul este posibila si se realizeaza in conformitate cu politica bancii emitente, care va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile de la acceptarea returului.

7. Politica de cookie-uri

Citește mai multe aici.

8. Politica de confidențialitate

În calitate de autor/proprietar/administrator al website-ului www.sanitex-floors.roSC SANITEX HYGIENE SRL, respectă caracterul privat și securitatea informației furnizate de către dumneavoastră atunci când utilizați acest website, inclusiv a datelor cu caracter personal.

În conformitate cu dispozițiile Legii nr. 190/2018 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și ale Legii nr. 506/2004 cu modificarile si completarile ulterioare prin legea 235/2015 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private, SC SANITEX HYGIENE SRL, are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate mai jos, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.

9. Reguli generale privind prelucrarea datelor cu caracter personal

În conformitate cu legislatia in vigoare, datele cu caracter personal trebuie să fie:

  • prelucrate cu bună-credință;
  • colectate în scopuri determinate, explicite și legitime;
  • adecvate, pertinente și neexcesive prin aplicare;
  • exacte și actualizate,

Orice informație furnizată va fi considerată și va reprezenta consimțământul dumneavoastră expres ca datele dumneavoastră personale să fie folosite, în conformitate cu scopurile menționate.

Informațiile cerute (fără a se limita la, nume de utilizator, adresa, numărul de telefon, și adresa de e-mail) pot fi colectate în momentul înregistrării utilizatorilor pe site, numai dacă le oferiți voluntar.

Dacă nu sunteți de acord cu colectarea datelor dumneavoastră vă rugăm să nu utilizați serviciile site-ului www.sanitex-floors.ro.

Dacă doriți ca datele dumneavoastră personale să fie actualizate sau scoase din baza de date a site-ului www.sanitex-floors.ro vă rugăm să ne notificați cererea dumneavoastră la adresa office@sanitex-floors.ro.

10. Informații

Cum comand?

  1. Prin apel telefonic la numărul de telefon 021.336.31.01. Programul pentru preluarea comenzilor este de Luni până Vineri între orele 09-17;
  2. Prin e-mail, la adresa office@sanitex-floors.ro.

Procesul de comandă trebuie urmărit cu atenție. SC SANITEX HYGIENE SRL își rezervă dreptul de a refuza sau de a anula o comandă în cazul în care produsele nu sunt disponibile sau dacă apar suspiciuni legate de autenticitatea detaliilor clienților (detalii personale incomplete sau incoerente). Comunicarea anulării comenzii (prin e-mail sau telefon) poate să nu fie imediată și poate fi rezultatul contactului ulterior cu clientul.

11. Garanție

Producătorul declară că toate sistemele și componentele covoraselor  NOTRAX sunt fabricate din materie primă de cea mai înaltă calitate, utilizând cele mai moderne și performante utilaje de producție.

Garantia produselor

Pentru a putea beneficia de acordarea garantiei, CLIENTUL are obligatia ca la receptia marfii prin curier sa desfaca coletele si sa verifice integritatea marfii. In cazul constatarii de deficiente (deteriorari ale obiectelor, zgarieturi, produse gresit livrate, etc) CLIENTUL va consemna pe tipizatul CURIERULUI deficientele constatate.

Simpla semnare, fara obiectii a bonului de livrare al CURIERULUI duce la imposibilitatea acceptarii ulterioare a oricarei obiectiuni din partea CLIENTULUI privind garantia! Dupa efectuarea receptiei si livrarii Cumpărătorul nu mai poate invoca deficienţe cantitative sau deficienţe pe care, in mod rezonabil, nu putea sa nu le vada la momentul recepţiei (ciobituri, zgârieturi, rosaturi, componente indoite, pete de murdarie etc.).

Spargerea produselor si componentelor acestora sau zgarierea produselor dupa recepţie sunt riscuri asumate integral de Cumparator.

Garantia se solutioneaza de catre societatea comerciala SC Sanitex Hygiene SRL societate romana cu sediul in Bld. Marasesti, nr 20, Sector 4, Bucuresti, telefon: 021.336.31.01 sau 0730.072.984 prin repararea sau inlocuirea produsului defect. Conditiile de garantie sunt in conformitate Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, nedeteriorat, impreuna cu accesoriile aferente, copiile de pe factura fiscala. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta).

In functie de disponibilitatea producatorului si de locul unde a fost fabricat produsul, Vanzatorul isi va impune sa repare sau sa inlocuiasca produsul, pe durata garanţiei intr-un termen maxim de 30 zile. Produsul inlocuit beneficiaza de aceeasi garantie ca si un produs nou. Defectele aparute in termenul de garantie ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de către un serviciu specializat se repara gratuit.

In cazul ridicarii marfii direct de la sediul nostru, CLIENTULUI ii revine obligatia de a verifica marfa si de a consemna eventuala acceptare cu obiectii a produselor.

In cazul in care NU se verifica marfa sau NU se consemneaza nicio obiectiune, semnatura de primire pe Factura Fiscala de catre CLIENT implica acceptarea marfii si confirmarea verificarii integritatii acesteia de catre CLIENT. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea clientului.

Pentru o durata de viata mai lunga a covoraselor se recomanda aspirare zilnica a acestora dar si spalarea cu jet de apa cel putin o data pe luna.

12. Alte condiții contractuale

Vanzatorul va depune eforturi rezonabile in vederea mentinerii corectitudinii informatiilor expuse pe site cu privire la disponibilitatea, pretul si caracteristicile produselor comercializate.

Deoarece pentru incarcarea datelor se folosesc serviciile colegilor nostri va rugam sa acceptati ca pot aparea erori de factura umana preturi ,caracteristici ale produselor,poze informative care ar putea fi gresit introduse in bazele noastre de date sau afisate gresit.Compania SC Sanitex Hygiene SRL isi aloca dreptul de a CORECTA EROAREA in momentul validarii comenzii prin email de confirmare a stocului,pretului si termenului de livrare,trimis clientului.

Produsele comercializate prin intermediul SC Sanitex Hygiene SRL sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de Factura fiscala.

Acord de prelucrare a datelor cu caracter personal

In conformitate cu Legea nr. 190/2018 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile ulterioare, S.C. SANITEX HYGIENE S.R.L., cu sediul in Bld. Marasesti, Nr. 20, Sector 4, Bucuresti, telefon: 021.336.31.01 inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti sub nr. J40/1419/2007, intentioneaza sa administreze, sa colecteze, sa inregistreze, sa stocheze, sa utilizeze datele dumneavoastra cu caracter personal, in conformitate cu termenii si conditiile descrise mai jos, si cu respectarea dispozitiilor Legii 190/2018.

 Drepturi

In conformitate cu dispozitiile Legii 190/2018, sunteti informat prin prezenta ca aveti urmatoarele drepturi in legatura cu Prelucrarea de catre SC Sanitex Hygiene SRL a Datelor Personale si/sau a Datelor Personale cu Caracter Special:

1. Dreptul de a fi informat cu privire la Prelucrarea Datelor Personale si/sau a Datelor Personale cu Caracter Special, precum si cu privire la datele care fac obiectul Prelucrarii si a originii acestor date;

2. Dreptul de a avea acces la Datele Personale si/sau la Datele Personale cu Caracter Special;

3. Dreptul de intervenentie (rectificare, blocare, stergere, actualizare) asupra Datelor Personale si/sau a Datelor Personale cu Caracter Special;

4. Dreptul de obiectie cu privire la Prelucrarea Datelor Personale si/sau a Datelor Personale cu Caracter Special;

5. Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale adoptate exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal prin mijloace automate;

6. Dreptul de a consulta registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal;

7. Dreptul de a inainta plangere Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (autoritatea de supraveghere) precum si de a se adresa instantei, pentru atacarea deciziilor operatorului SC SANITEX HYGIENE SRL, in conformitate cu Legea 190/2018.

Puteti sa va dati consimtamantul sau sa refuzati sa va dati consimtamantul in legatura cu Prelucrarea Datelor Personale si/sau a Datelor Personale cu Caracter Special.

In cazul in care refuzati sa va dati consimtamantul, notificati SC Sanitex Hygiene SRL in legatura cu Prelucrarea Datelor Personale si/sau a Datelor Personale cu Caracter Special, si din acel moment va informam ca SC Sanitex Hygiene SRL nu va putea sa colecteze/prelucreze Datele dumneavoastra Personale si/sau a Datelor Personale cu Caracter Special in baza de date a societatii.

E-mail: office@sanitex-floors.ro tel: 021.336.31.01

Deschide conversația
Salut!
Cu ce te putem ajuta?